Tuesday 20 September 2011

PERMULAAN SEORANG BLOGGER

Ermmm sebenarnya memang x pandai nak buat karangan.... inilah permulaan utk saya mereka blog sendiri... dr dulu lagi my hubby sibuk suruh buat blog utk tujuan 'marketing' bussiness bridal yang saya usahakan....nampaknyer macam dah terlambat coz kene retired awal... rasa sedih mula menyelubungi ruang hati, maklum ler sudah hampir 10 tahun saya berkecimpung dalam bidang kecantikkan ini...suka tengok riak muka para2 pelanggan yang telah saya make over...... ada suka semestinya ada waktu duka.. dan segala pengalaman yang kita miliki tak akan kita dapat miliki atau dibeli dimana2 kedai atau pusat membeli belah...ianya datang daripada pengalaman yang kita lalui.....

3 comments:

  1. Aza...aza...fighting!!!!....tak terlmbat kak.asal usaha kita tu kuat.ewahhh.....keep do it.

    ReplyDelete
  2. weiii...kak asal dah senyapp jer blog ko....heheheh aku baru nk stat.....

    ReplyDelete